Posted by dk.samordnerforeningen

Velkommen til Samordnerforeningen. Vi er en forening for samordnere, der er uddannet til at støtte familier ved hjælp af familierådslagning.

Københavns Kommune har vedtaget og igangsat et 3-årigt investeringsprojekt for at implementere familierådslagning i Borgercenter Børn og Unge i alle 5 enheder i periode 2024 – 2026. Der uddannes i første runde 20 nye samordnere.

Kursus: Der udbydes kursus i familierådslagning og samordner-funktionen. Kurserne er målrettet både offentlige institutioner og private .
Kontakt Samordnerforeningen for yderligere information

Intro til familierådslagning for samordner – grundkursus:

Der er p.t. ikke planlagt kursus. Men der udbydes igen til efteråret – i oktober eller november måned.

Hvis du har viden om arrangementer, nye tiltag eller lignende i relation til rådslagning,
er du meget velkommen til at sende en mail.

Ønskes der undervisning eller oplæg om familierådslagning, kan du kontakte os via mail eller telefon.

Kontakt Samordnerforeningen
Mail: kontakt@samordnerforeningen.dk